PERHATIAN PADA ANDA YANG SUKAKAN KEBERSIHAN

"SATU-SATUNYA PENYAPU
ANTI BERSEPAH
YANG ANDA PERLU DAPATKAN
SEKARANG"

Image

**Barang sampai baru bayar

Image

"Produk ni memang menyenangkan. Tak ade lagi masalah berterabur dah masa sapu. Terbaik Dekorz!"

Ayuni Izyan
Suri Rumah Sepenuh Masa

Image

"Memg akan selalu beli disini dan repeat order kat sini.. barang memg best. Payah nk cari tempat lain yang sama yaa"

Siti Umairah
Sales Exec

Image

"Very fast delivery, like send today plus with short message from seller notify that item already posted, tomorrow delivered"

Emily ng
Suri Rumah Sepenuh Masa

PENYAPU TERBAIK UNTUK TAHUN 2020
LEBIH 1000 UNIT TERJUAL TAK SAMPAI 20 HARI

Image

Wahai saudara/saudari,

Sebagai orang yang sukakan kebersihan, memang menjadi lumrah kita akan kerap menyapu sampah sebab sakit mata bila tengok sampah beterbangan.. 

Tapi kadang-kadang tengah sedap menyapu tiba-tiba banyak pulak masalah.

Angin tiup la, tersepak penyodok la, nak kena ketuk-ketuk penyapu la bila ada rambut atau bulu tersekat. 

Nak heret Vacuum pulak berat nak mampos! Boleh tercabut tulang semata-mata nak bersihkan sikit je.

Memang menyusahkan. 

Jadi cara paling senang dan cepat memang kena guna penyapu je lah...

MEMPERKENALKAN
PENYAPU ANTI BERSEPAH
DARI DEKORZ

Image

Sebuah penyapu yang mempunyai ciri-ciri idaman semua orang yang nak jimat masa, tenaga dan wang ringgit!

Kenapa penyapu ini adalah penyapu terbaik??

  • Anti angin kerana penyodok yang disediakan adalah bertutup dan terhindar dari laluan angin. Tak ada masalah lagi nak sapu walaupun dekat luar rumah.
  • Nyah bulu/rambut yang memudahkan pengguna untuk melepaskan rambut/bulu dari penyapu hanya dengan menarik rapat pada gerigi yang ada.
  • Anti bersepah kerana penyodoknya akan berubah kedudukan apabila ianya diangkat. Tiada lagi masalah sampah bersepah dan berterabur selepas disapu.
  • Penyapuan penuh oleh penyapu yang di cipta khas hanya dengan sekali sapu sahaja. Tidak perlu sapu berulang kali.
  • Mudah lentur kerana terdapat engsel pada bahagian kepala penyapu yang boleh dilentur sehingga 180 darjah yang memudahkan penyapu untuk capai pada bahagian yang sempit.

**Barang sampai baru bayar

APA KATA PEMBELI YANG GEMBIRA
SELEPAS MENDAPATKAN
PENYAPU ANTI BERSEPAH NI?

Image
Image
Image
Image

JADI KENAPA PENYAPU INI ADALAH PENYAPU YANG TERBAIK YANG PERNAH WUJUD

**Barang sampai baru bayar

Image

Mudah Lentur , boleh lentur 180 darjah bagi memudahkan kerja di tempat yang sempit.

Image

Saiz yang standard bagi memudahkan proses penyapuan dan ringan untuk dikendali.

Image

Nyah Rambut, gerigi yang memudahkan rambut terlucut dari penyapu dengan cepat.

Image

Material berkualiti, membuatkan produk ini tahan lama dan menang memakai tanpa masalah.

Image

Mudah dipasang, tidak perlu untuk gunakan alatan seperti screw driver. Hanya plug n play.

Image

Penyodok anti-angin dan fleksible untuk menakung sampah sarap supaya tak bersepah.

**Stok terhad, klik untuk tempah!

SIAPA YANG PERLU DAPATKAN
PENYAPU
ANTI BERSEPAH NI?

Secara jujurnya...

Tak semua orang perlukan penyapu ni untuk digunakan setiap masa.

Tapi...

Cuba kita fikirkan balik betul-betul, apa je solusi terbaik yang ada sekarang ni jika nak dibandingkan dengan penyapu anti bersepah ni?

Solusi paling baik yang ada sekarang mungkin perlu gunakan Vacuum je la..

Tapi.. Gila apa nak vacuum tengah-tengah malam semata-mata nak bersihkan sampah yang ciput tu.. Nak kena pikul vacuum yang berat tu lagi, nak cucuk dekat plug lagi, nak bawak turun vacuum dari tingkat atas ke bawah lagi.

Memang tak masuk akal...

Jadi sebenarnya penyapu anti bersepah ni lah jawapan yang paling tepat untuk mereka yang...

  • Tak nak buang masa pikul vacuum berat-berat semata-mata nak bersihkan sampah yang sikit.
  • Tak suka sampah bersepah ditiup angin masa tengah sapu tu sampai nak kena tutup kipas bagai.
  • Tak nak susah-susah perlu tunduk buang rambut yang melekat pada penyapu.
  • Nak penyapu yang mudah lentur sebab senang nak sapu bawah-bawah kerusi, meja, almari dan lain-lain di tempat yang sempit.
  • Nak mudahkan penyimpanan penyapu tu, jadi tak ada lah masalah penyapu kat tempat lain, penyodok kat tempat lain.

**Barang sampai baru bayar

JADI APA YANG PERLU KORANG LAKUKAN SETERUSNYA SEKARANG?

Seperti yang telah kami jelaskan di atas...

Ini adalah satu-satunya produk yang korang perlukan untuk menjaga kebersihan dengan lebih efektif dan terjamin.

HARGA

RM90 SAHAJA!!

PENGHANTARAN PERCUMA

PERCUMA 1

Penghantaran secara COD PERCUMA, barang sampai terus pada tangan dan bayar pada posmen tanpa ada cas tambahan.

PERCUMA 2

Percuma 25 helai biodegradable plastik sampah yang bernilai RM15.00 yang akan dihantar sekali bersama dengan kotak penyapu anti bersepah.

Image

PERCUMA 3

3 unit penyangkut penyapu untuk kekemasan ruang anda yang bernilai RM15 akan dihantar sekali bersama kotak penyapu anti bersepah.

Image

**Stok terhad, klik untuk tempah!

MASIH RAGU-RAGU? TAK PERLU RISAU KAMI BERI JAMINAN...

Image

JAMINAN 1

Barang Sampai baru bayar. Jadi tiada unsur penipuan dan risau barang tak sampai lagi dah.

JAMINAN 2

Barang sampai terus pada tangan anda dan buat pembayaran pada posmen terus.

JAMINAN 3

Warranty penukaran 1 to 1 sekiranya terdapat sebarang kerosakan sebaik sahaja anda terima barang.

JAMINAN 4

Barang berkualiti tinggi dan tahan lama untuk digunakan tanpa perlu risau bulu penyapu tercabut sana sini.